جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

جایی برای آرامش...

جایی برای آرامش من ، تو و شاید ما!

قهوه تلخ!


سلام ، میخوام یکمی در مورد اینکه چرا بعضی ها میگن کپی نکنید و... بنویسم


بار ها و بار ها شده که دوستان پیام دادن و ناراحت شدن از دست من که چرا قهوه تلخ رو میزنم تو سایت و با این کار دارم به آقای مدیری بی احترامی میکنم و.....


اول از همه اینکه این کار رو برای این انجام میدیم که به نوعی این اثر رو معرفی کنیم و اگر دقت کرده باشید میبینید که با کیفیت پایین در سایت قرار میگیره


دوم اینکه اگر کسی بخواد بخره ، میخره ، نیاز به این نیست که من این فیلم رو نزارم تو سایت


به طور مثال اینکه تا بخواد این سریال توی شهرستان ها پخش بشه زمان میبره و اولش که اصلا گیر نمیاد ، شده مثل نان که باید صف واستی برای خریدنش ، دیر بجنبی تموم شده


یک مورد دیگه اینکه اصلا میدونین آقای مدیری توی این سریال چقدر در آورد؟ ( که البته نوش جونش )

3 قسمت اول وقتی فروش رفت ، حدود به دو میلیارد و خورده ای تومان فروش داشته که بازم نوش جونش ، و این مبلغ چیزی حدود نصف خرجی که برای کل سریال کرده بوده و میشه گفت خوب فروش داشته برای سه قسمت اول


بعضی ها میگن حمایت میکنیم و نمیزنیم تو سایت ( که بیشتر خودشون دانلود میکنن ) ولی نگید حمایت، بگید ترس از فیلتر و ...


من خودم به شخصه میدیدم توی فیس بوک چه کار ها که نمیکردن برای آقای مدیری


در کل اینجا میگم ، بنده این سریال رو میزارم ( بازم میگم برای معرفی اثر با کیفیت پایین ) و امیدوارم دوستان هم که توانایی خرید دارن برن بخرن و حمایتت کنن و از ما دلخور نباشن .


بهتره اگر بنا به حمایت باشه برای بقیه سریال ها هم اینطور قد بلند کنیم و حمایت کنیم نه تنها برای آقای مدیری ، اونم به خاطر اینکه به تازگی به جمع سبز ها پیوسته


با اینکه خیلی از کارگردان های دیگه ما سبز دوست و سبز پرست هستند ولی .......


نظرات 1 + ارسال نظر
کوروش سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

در اینکه نفس کپی خطاست شکی نیست
واینکه
دانلود آیا بگذاریم یا نه
اختیار با شخص تصمیم گیرنده است
ولی اگر مهران مدیری به خاطر باورش مغبوض شده
باید از او حمایت کرد

ممنون !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد